miercuri, februarie 10

Long time...no see

A trecut o perioada destul de lunga, cam prea lunga, de ultima data cand am fost activ, aici, pe acest blog.

Aventura mea a inceput acum aproximativ 8 ani cand, la recomandarile (insistentele) surorii mele care considera (mai mult decat mine) ca am ceva de spus in acest domeniu (al fotografiei), am creat acest blog... care initial s-a numit "Danyel Mocanasu Photography" si dupa cum va dati seama din titlu s-a axat pe fotografie.

Cand spun "s-a axat", sa nu se inteleaga ca acum nu o sa mai aiba legatura cu fotografia, ci ca o sa fie mai mult decat atat... o sa fie locul unde fotografia se completeaza cu gandul... si gandul la randul lui se completeaza cu fotografia.

In timp, din diverse motive, nu am mai reusit sa ma ocup de el la fel de constant pe cat mi-as fi dorit sau ar fi trebuit (lucru care se observa, daca ne uitam la data ultimei postari). Chiar daca am continuat sa postez pe alte platforme dedicate fotografiei.

La inceputul anului m-am hotarat sa schimb asta (una din rezolutiile pe anul 2016, sa zicem) si sa ii acord atentia pe care o merita... Iar astazi vine si prima postare a unui nou inceput:

Fiecare dintre noi avem drumul nostru...
      ...trebuie doar sa avem curaj sa il urmam!




Enjoy!


Niciun comentariu:

Bookmark and Share



© 2008-2011 Images and content copyright Daniel Mocănașu.
All Rights Reserved.